آقا پسرمنآقا پسرمن، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شاهرگ زندگیمون...هم نفس مامان و بابا..

آخرین دیدار از پسرم درسونوگرافی

1393/4/22 18:11
نویسنده : مامان گل پسر
127 بازدید
اشتراک گذاری
  • سلام جیگرررررررررم....جووون دلم چه لگدایی میزنی.انگار میدونی میخوام باهات حرف بزنم فسقلی...
  • چه  خبرا مامانی؟؟خوش میگذره؟؟حسابی جات تنگ شده دیگه..ولی خیلیییی شیطونی..با این تنگی جا تونستی سرتو بچرخونی بیای تو لگن مامی..
  • دیروز با بابا رفتیم سونوگرافی بازم دیدیمت عزیزم..واقعا خدا چه عظمتی داره چه قدرتی داره..بهت زده میشه آدم
  • دکتر سونو مغز و قلبتو نشونمون داد..وای قربون اون قلب کوچولوت برم.چه ضربانی داشت...مغزتم که دیگه نگو
  • از دیدنش شگفت زده شده بودم..انقدر سرگرم دیدن تو بودم که نمیتونستم چشم ازت بردارم و ببینم بابایی داره چیکار میکنه..خودش که میگه داشته میخندیده و خوشحال بوده..راستی دکتر وزنتم گفت کپل من.. سه کیلو و صد گرم..ایشاا..که درسته و تا موقع به دنیا اومدن بیشترم میشه...آخه ما نی نی تپلی خیلی دوس داریم..این آخرین دیدار از تو تو سونوگرافی بود نازنینم.. دفه ی بعد ایشاا..تو بغلم میبینمت...فرشتهمحبت
  • گل پسرم وقتی میرم تو اتاقت و میبینمت دلتنگیم بیشتر میشه و نمیتونم صبر کنم..
  • به امید خدا نزدیک دو هفته ی دیگه میای بغلمون تا حسابییییییییییی بوست کنیم..
  • پس فعلا بووووووووووووووووووووووووووووس...بوسبای بااااااااایترسو

 

پسندها (2)

نظرات (0)