آقا پسرمنآقا پسرمن، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شاهرگ زندگیمون...هم نفس مامان و بابا..

چقدر خوبه که تو هستی چقدر خوبه تورودارم

1393/9/11 23:26
نویسنده : مامان گل پسر
422 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب خیلییییی خوبیه پسرم..سالگرد همون شب قشنگ مادر شدنم.. شبی که با تمااااام وجود حست کردم و بهت عشق ورزیدم... چه شب قشنگی بود پارسال همین موقع..با یه دستم بی بی چک رو گرفته بودم و با دست دیگه م قلبمو...خنده دارم بود یکم..بابایی چندتا بی بی چک یه جا خریده بود که دست از سرش بردارم..اونشبم نمیذاشت برم تست کنم  میگفت بذار واسه فردا..ولی نمیدونم چرا یه حس عجیبی بهم میگفت همین الانم میتونم خوشحال بشم چرا باید بذارمش واسه فردا.. بابا داشت تلویزیون تماشا میکرد منم یواشکی پریدم رفتم لوازمم رو برداشتم و تست رو انجام دادم...درکمال ناباوری مثبتتتتتتتتتتتتتت...

وااااای خدااا ممنونم ازت بابت هدیه ی نابت..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)