آقا پسرمنآقا پسرمن، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شاهرگ زندگیمون...هم نفس مامان و بابا..

لحظه شماری برای دیدن میوه ی عشقمون

1393/4/1 11:24
نویسنده : مامان گل پسر
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عرض کردم آقا پسر گل...خوبی عزیز دلم..خوبی نفسم..جونم..عمرم..پاره ی تنم..

 

پسر گلم ماشاا...هزار ماشاا....چقدر بزرگ شدی عزیزم...حسابی داری تو دل مامانی وول میخوری و بالا پایین میشی..لگدات تبدیل شده به حرکات موجی اونم از نوع شدییییید..قربونت برم که واسه مامانی موج مکزیکی میری اون تو...این کاراتو که میبینم به خدا دلم ضعف میره برات...دارم واسه دیدنت لحظه شماری میکنم جوجوی من.البته باباهم بی صبرانه منتظرته..هروقت که راجع به تو باهم حرف میزنیم یه ذوق خاصی یه انتظاری یه برقی تو چشاش دیده میشه که معلومه حسابی منتظر دیدنته.. خوش به حالت که نیومده انقدر طرفدار داری و مامان و بابا انقدر دوست دارن و براشون مهمی...از این روزامون برات بگم پسرم..هوا حسابی گرمه و من نگران..وقتی میرم بیرون حسابی گرمم میشه و میگم نکنه بدنم کم آبی پیدا کنه..بابا هم سر کار از شدت گرما  کلافه میشه طفلک...

 

دیگه چیزی به ماه رمضونم نمونده...آغاز نه ماهگی شما مصادفه با آغاز ماه مبارک رمضون..ینی هفت روز دیگه..به به چه ماه پربرکتی..به خاطر وجود مبارک و پربرکت شما امسال نمیتونم روزه بگیرم...اگرم که شیر خودمو بهت بدم دوسال بعدم نمیتونم بگیرم..اشکالی نداره خدای عزیزم صلاح دونسته و تورو کاشته تو دل مامانی.. از داییتون بگم که داره سرویس خواب چوبیتو حاضر میکنه..دستش درد نکنه حسابی افتاده تو زحمت. یه خورده هم کم و کسری داری که امروز فردا میریم بازار و همشو میخریم به امید خدا تا ایشاا..مامانم اینا تا ماه رمضون وسایلاتو بیارن خونه ی خودمون.. وااااااااااای پسرم اگه وسایلا و لباسات بیان تو خونه ی خودمون چی میشهههههههههه...ای جونم منکه همش میرم و نگاشون میکنم و دلم غش و ضعف میره و تحمل این یه ماه برام سخت تر میشه..اما نه..میتونم لباساتو بو کنم و بغلشون کنم و تو رو توشون تصور کنم پسر نازنینم... بی صبرانه منتظرم تا مامانم اینا وسایلاتو بیارن تا اتاقتو برات حاضرکنم..

 

خدایا شکرت که این نعمت بزرگ رو بهم دادی..هزاران بار شکرت خداجونم..تو که بهم هدیه دادیش تا آخرش صحیح و سالم برام نگهش دار تا بیاد بغلم و ما اینجوری تجلی قدرتتو بیشتر حس کنیم..

 

خدایا این موجود کوچولو رو به خودت سپردم..خودت پشت و پناهش باش.

 

  • الهی آمین.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

پسندها (1)

نظرات (0)