آقا پسرمنآقا پسرمن، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شاهرگ زندگیمون...هم نفس مامان و بابا..

اولین گردش غیرحضوری نی نی

1393/3/3 14:08
نویسنده : مامان گل پسر
259 بازدید
اشتراک گذاری
  • سلام نفس مامی خوبی عسلکم...چیکارا میکنی تو شکم مامانی ...داری لگد میزنی همین الااااااان..قلبقربونت برم من عزیز دلم.دارم یواش یواش خودمو آماده میکنم واسه بغل کردنت ایشاا...امروز بیست ونه هفته و چهار روزمه.. ینی حدودا ده هفته و سه روز دیگه به تولدت باقی مونده که میشه دو ماه و چهار روز به امید خداا..شما هم که همش داری مامانو تهدید میکنی..تهدید به زود اومدن.هر از گاهی زیر دلم از سمت چپ بدجوری درد میگیره که به پهلومم میزنه.واقعا دردناکه.وقتی به دکترگفتم گفت میتونه نشونه ای از زایمان زودرس باشه. توروخدا پسرم عجله نکن واسه اومدن.هنوز زوده.من میخوام صحیح و سالم و تپل و مپل به دنیا بیای عزیزکم..ایشاا..که همونطورم میشه.راستی اصل موضوع داشت یادم میرفت.دیروز واسه اولین بار سه تایی رفتیم گردش.. منو بابایی و شما آقا کوچولو که حضورا تشریف نداشتین و تو دل مامانتون بودین..از وقتی باردار شدم خیلی دلم هوس گردش کرده بود اما نمیتونستم برم.ولی دیروز دلمو زدم به دریا و گفتم توکل به خدا..البته گردش راه دور نبود..همش سه ساعت راه بود که اونم تند تند پیاده میشدم و استراحت میکردم. جات خالی پسرم خوش گذشت.بابایی ام حسابی هوای منو تو رو داشت و هی لوسم میکرد.شکر خدا مشکلی پیش نیومد و به سلامت برگشتیم.آرزو دارم یه روز سه تایی بریم تفریح..اگه خدا بخواد چیزی تا تحقق اون روز نمونده.صحیح و سالم بیا بغلم نفسم..
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)